20 lutego 2015

Bokeh i inne zabawy ostrością

Hello :)

Ku mojemu zdziwieniu odwiedza mnie więcej osób z USA niż z Polski :)
Thanks for watching :)
If you want my posts in english- just say it :)

Dziś zajmę się obiecamyn wcześniej wpisem o ostrości.
Jest to jedna z rzeczy, z którymi lubię eksperymentować :)
W aparatach cyfrowych i kompaktowych nie ma niestety z tym tyle zabawy, co z lustrzanką.
Jako że pracowałam na wszystkich trzech rodzajach aparatów miałam możliwość poznania możliwości każdego z nich.

Są w sumie dwie rzeczy, które tworzę bawiąc się ostrością: bokeh i sklejki.


Ten bokeh powyżej udało mi się stworzyć za pomocą cyfrowego kompaktu :)





Tutaj użyłam nakładki w kształcie serca, którą notabene sama zrobiłam :)




                                       No i wcześniej wspominane ostrościowe sklejki :)










Jeśli chodzi jeszcze o ostrość często używam wszelkiego rodzaju szkieł powiększających, lup, czy soczewek ;)



PODPIS

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz