28 lutego 2015

Before&after- edytowanie


Witam :)

Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić zdjęciom przed i po edycji.
Nie zawsze zmieniam coś w fotografiach, jeśli już to często jest to coś drobnego.
Czasami jednak idę na całość :D




Na początek tylko delikatna zmiana nasycenia koloru :)


























Tutaj jest już zmiana kontrastu wraz ze zmianą koloru




Delikatna zmiana+ kadrowanie ;)





Retusz, kadrowanie, winetowanie, kontrast ;)





A tutaj to już była zabawa ;) Oczywiście to nie jest najbardziej ekstremalna edycja, jaką wykonałam, dużo innych rzeczy można zrobić na zdjęciach ludzi, ale nie mam aktualnych przykładów :(

Dlaczego czasami edytuję?
Robiąc zdjęcie często widzę je inaczej, niż rzeczywiście wygląda. Chcę pokazać je ludziom tak, jak ja je widzę :)
Są to nierzadko drobne zmiany, ale (moim zdaniem) bardzo korzystnie wpływają  na całość pracy :)


Nie wiem, kiedy będzie następny wpis.
Zawsze można mnie znaleźć na photoblog, tumblr, instagram i vinted :)







                                                PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz