21 czerwca 2016

Weekend we Wrocławiu- fotorelacja + kilka podróżniczych wskazówek

Hello :)

Za ten wpis zabierałam się prawie miesiąc. Było tyle zdjęć do przejrzenia, że aż nie chciało mi się przez taki kawał czasu otwierać folderu z nimi. W końcu jednak się przemogłam.
Nie znajdziecie tu zdjęć z rynku, bo żadne mnie nie zadowoliło (masa ludzi, straganów, barów z parasolkami, remontów a na to wszystko zaczął padać deszcz). Z ogrodu japońskiego są tylko 2 kadry, bo było tylu ludzi, że trzeba było uważnie patrzeć pod nogi, żeby nie wpaść do jakiegoś stawu + 30 stopni w cieniu + moje złe samopoczucie. Jest za to obszerna fotorelacja z zoo i dodatkowe 2 miejskie kadry robione z samochodu. Przez dużą część czasu obsługiwałam kamerę (z resztą po raz pierwszy) więc może i w przyszłości coś z tego się tu ukaże.

Ten jeden był na czatach, podczas gdy reszta spała zwinięta w kłębek jeden na drugim.


Tak przerażającego ptaka jeszcze nigdy nie widziałam. Był mniej więcej mojego wzrostu :o




Tutaj ja, jak jestem najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi, bo głaskam owcę :3



 

 



Ogród japoński



Co do wskazówek:

  • Jeżeli planujecie odwiedzić Zoo przyjedźcie zaraz na otwarcie, albo nawet chwilę przed. Unikniecie wielogodzinnych kolejek po bilety (jeżeli nie podróżujecie z rodziną bilety możecie kupić w automatach przy kasach- idzie dużo szybciej)
  • Jak już dostaniecie się do Zoo idźcie najpierw do Afrykarium i Oceanarium. Unikniecie kolejnych wielogodzinnych kolejek (ale nigdy w środku nie będzie na tyle luźno by w spokoju pokontemplować nad rybkami i zrobić satysfakcjonujące zdjęcie)
  • Jak już dostaniecie się do Afrykarium i Oceanarium to proszę, stosujcie się do znaków informacyjnych i wyłączajcie lampę błyskową (inaczej pracownicy będą bardzo krzyczeć, w końcu chodzi o zdrowie tych zwierzątek)
  • Zaplanujcie sobie nocleg w centrum, lub w niedalekiej odległości od centrum (gdzie spacerkiem można spokojnie wszędzie dojść). Czasami lepiej wydać trochę więcej i mieć możliwość wyjść gdzieś w plener np. wieczorem. No i nie ma problemu z parkingami i ich ograniczeniami czasowymi.
  • Warto po drodze wchodzić do różnych ciekawie wyglądających miejsc. Czasami można odkryć coś na prawdę fajnego.







                                               PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz