17 kwietnia 2016

Szarość, Brąz i Zieleń- rezerwat w 75-300mm

Hello!

Witam po dosyć długiej przerwie :) Niestety przez ostatnie miesiące nie miałam możliwości ani czasu na robienie zdjęć. Nawał obowiązków i ogólne zniechęcenie do wszystkiego skumulowało się i odbiło na blogu. Bywało momenty, w których wchodziłam tu i chciałam dodać coś nowego, jednak gdy otwierałam foldery okazywało się, że nic szczególnego tam nie ma.
Jednakże!
Dostałam znów w swoje zachłanne łapki aparat i korzystając z chwili wolnego i ciągle poprawiającej się pogody wybrałam się w końcu na zdjęcia :)

W rolach głównych występują:  Szarość, Brąz i Zieleń oraz Ginger.
Reżyseria: Wiosna
Montaż: Wiktoria

Kurtyna w górę!














 
Szykuje mi się trochę wolnego - spodziewajcie się niespodziewanego! :)


                                                  PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz